تخت بادی یک نفره با ارتفاع کم

تخت های بادی شرکت اینتکس در ابعاد مختلفی تولید می شوند. این تخت بادی با ارتفاع 38 سانتی متر جز تخت بادی های کم ارتفاع محسوب می شود. برخی از مشتریان ترجیح می دهند از تخت بادی با ارتفاع کم استفاده کنند که این محصول انتخابی مناسب برای آن ها به شمار می آید. 

برخی از نمونه های تخت بادی اینتکس دارای بالش سرخود می باشند. یعنی قسمتی در ابتدای آن ها اندکی بالاتر از سطح رویه معمولی تخت بادی می باشد. این تخت نیز دارای این ویژگی می باشد که شما را از داشتن یک بالش اضافه بی نیاز می کند. با این وجود این تخت بادی دارای ارتفاع 203 سانتی متر می باشد. یعنی قرار دادن بالش اضافی چیزی از طول مفید تخت کم نمی کند و به همین دلیل بسیار مناسب افراد بلند قد می باشد. البته این تخت بادی با اینکه یک نفره می باشد دارای عرضی معادل 102 سانتی می باشد که در میان تخت های بادی عرض بسیار زیاد محسوب می شود. همچنین این محصول می تواند تا وزن 136 کیلوگرم را نگه دارد. 

در طول این تخت بادی برجستگی هایی قرار داده شده که منجر به توزیع بسیار مناسب هوا درون تخت می شود. 

تختخواب بادی اینتکس

تختخواب بادی اینتکس در اندازه های مختلف تولید می شود. همچنین این تختخواب ها به عنوان تخت های یک نفره و دو نفره ساخته می شوند. تختخواب بادی دونفره معمولا دارای عرض 153 سانتی متر می باشد. این عرض مقدار استاندارد تخت خواب های دو نفره می باشد. طول تختخواب بادی اینتکس بسته به نوع آن متفاومت می باشد. این طول از 190 سانتی متر در تختخواب بادی یک نفره تا 240 سانتی متر در تختخواب های رویال تغییر می کند. که البته اکثر تختخواب ها دارای طولی در حدود دو متر می باشند. 


بعضی از تختخواب بادی ها دارای پمپ متصل به خود هستند و برخی از آن ها فاقد این امکان می باشند. تختخواب بادی با پمپ متصل این امکان را دارد تا با زدن تنها یک کلید تختخواب را باد کرده یا باد آن را خالی نمایید. اما از پمپ آن فقط برای همان تختخواب بادی می توانید استفاده نمایید. نوع دیگر که پمپ بادی آن ها به طور مجزا می باشد، باد کردن آن اندکی دشوار تر می باشد زیرا نیاز است که شما پمپ باد را در محل مخصوص نگه دارید. اما در عوض می توانید از این پمپ برای باد کردن سایر محصولات بادی این شرکت استفاده نمایید. تصویری از یک پمپ متصل به تختخواب بادی را در زیر مشاهده می کنید. 




تخت خواب بادی کودک

شرکت اینتکس برای کودکان محصولات ویژه ای تولید می کند. یکی از این محصولات تخت خواب بادی ویژه کودکان است. اصولا محصولاتی که برای کودکان ساخته می شوند دارای طراحی فانتزی و زیبایی هستند. تخت خواب بادی ویژه کودکان نیز از این امر مستثنی نیست. ابعاد تخت خواب بادی ویژه کودکان طبیعتا از تخت خواب بادی معمولی کوچک تر بوده که این امر موجب می شود هزینه تمام شده این محصولات به نسبت کمتر نیز باشد. 

به دلیل حساسیت و لطافت بیشتر پوست کودکان، توجه ویژه ای به رویه این تخت خواب بادی  شده است. جنس آن از یک مخمل مخصوص که بسیار نرم و لطیف بوده تولید شده است که هیچگونه حساسیتی برای پوست کودکان ایجاد نمی کند. تشک بادی این تخت خواب بادی قابلیت جدا شدن از فریم اصلی تخت را دارد که باعث می شود بتوانید از آن به تنهایی نیز استفاده نمایید. جنس بدنه تخت از پلاستیک پی وی سی ساخته شده است چرا که به طور کلی وسایل ویژه کودکان پتانسیل بیشتری برای کثیف شدن دارند. در این حالت به دلیل استفاده از پلاستیک، می توان به سادگی آن را با آب و صابون شست و شو داد. وزن تخت خواب بادی مخصوص کودکان بسیار اندک می باشد. این مقدار تنها 4.3 کیلوگرم می باشد. به همین دلیل در صورت نیاز خود کودک نیز می تواند به راحتی آن را جا به جا نماید. 

استخر پیش ساخته فایبرگلاس

این استخر به صورت گرد طراحی شده که جنس دیواره های آن از فایبرگلاس می باشد. این دیواره ها بسیار محکم بوده و با تکیه دادن به دیواره ها دچار تزلزل نمی شود. این استخر پیش ساخته دارای پایه های آلومینیومی بوده که ثبات آن را افزایش می دهد. نصب این سری استخر های پیش ساخته فایبرگلاس مانند استخر های پیش ساخته معمولی می باشد. تفاوت عمده این استخر پیش ساخته فایبرگلاس با استخر های پیش ساخته معمولی در جنس بدنه آن هاست. به طوری که جنس استخر های پیش ساخته معمولی از پی وی سی چند لایه می باشد.

ضخامت دیواره های فایبرگلاسی به قدری زیاد است که احتمال سوراخ شدن آن بسیار پایین می باشد. راه اندازی استخر پیش ساخته بسیار راحت بوده و با یکبار مشاهده این عمل در فیلم های آموزشی که به همراه این محصول به شما ارائه می شود، می توانید به سادگی استخر پیش ساخته فایبرگلاس را نصب نمایید. علاوه بر این می توانید از کمک نیرو های نصاب شرکت اینتکس بهره ببرید. 

کارایی این استخر پیش ساخته با استخر های سنتی هیچ فرقی نداشته و همچنین به راحتی می توان آن ها را در صورت لزوم جمع کرد.  

قایق بادی جیمینی

قایق بادی جیمینی یک قایق بادی حرفه ای محسوب می شود. این قایق در اندازه و ظرفیت های مختلف تولید می شود. از حیث طراحی و ایمنی قایق بادی جیمینی طوری ساخته شده است که قابل رقابت با قایق های موتوری عادی نیز می باشد. این قایق به نسبت سایر قایق های بادی مستحکم تر ساخته شده و برای استفاده در سرعت های بالاتری نیز به کار می روند. دلیل ایمن بودن این قایق بادی این است که بدنه آن از پی وی سی چند لایه فشرده به همراه الیاف ابریشم مصنوعی ساخته شده است. این الیاف مقاومت بی نظیری را به بدنه قایق بادی جیمینی بخشیده اند. همچنین دور تا دور آن یک لایه پی وی سی فشرده به ضخامت 10 سانتی متر به کار گرفته شده است که در برخورد قایق با سایر اجسام از آن به خوبی محافظت می کند. 

طراحی خاص این قایق که به صورت بیضوی در نوک آن شروع شده و در انتها به صورت دو مخروط از هم جدا می شود باعث می شود تا قایق بادی را در بهترین حالت آیرودینامیک قرار داده و سرعت آن را بسیار بالا برده و مصرف سوخت موتور آن را به مراتب کاهش می دهد. ظرفیت قایق بادی جیمینی 5 نفره برابر 640 کیلوگرم می باشد. این قایق قابلیت نصب موتور روی آن را داراست. همچنین می توان از آن به عنوان یک قایق پارویی استفاده کرد. برای استفاده در این حالت دو عدد پارو به همراه قایق ارائه می شود. چون اکثر خریداران از این قایق بادی برای تفریح و مخصوصا ماهی گیری استفاده می نمایند، یک عدد جای مخصوص قلاب ماهیگیری نیز بر روی آن تعبیه شده است.