کاناپه بادی تاجدار بادی(طرح چرم)

کاناپه بادی تاجدار محصولی سبک و شیک قابل استفاده برای تمامی مکان ها می باشد. این محصول همچنین قابلیت تبدی شدن به یک تشک دو نفره، کاناپه دو نفره و یک پشتی دو نفره بادی را داراست. تاج کاناپه بادی با طرح چرم زیبایی مخصوصی به فضای منزل شما می بخشد. اگرچه که وجود تاج اندکی از فضای داخلی کاناپه بادی را کم می کند.

این محصول با طول 210 سانتی متر و عرض 164 سانتی متر قابل استفاده در منازل با فضاهای کم را نیز دارد. چرا که در صورتی که به آن نیاز نداشتید می توانید باد آن را خالی کرده و بسته بندی کنید. بسته بندی این محصول بسیار کم حجم می باشد. محصول مذکور می تواند تا 190 کیلوگرم وزن را تحمل کرده و فقط 6 کیلوگرم وزن دارد. استفاده از پی وی سی با کیفیت در ساخت آن موجب این امر شده است. همچنین چنانچه تمایل داشتید کاناپه بادی را به خود به مسافرت ببرید، می توانید از کیف مخصوص حمل و نقل که به همراه آن ارائه می شود استفاده کنید. 

تختخواب بادی کودک طرح دیزنی

تختخواب بادی طرح دیزنی مخصوص کودکان می باشد. این تخت به شکل شخصیت های کارتونی دیزنی طراحی شده است. این تخت هدیه ای زیبا و دوست داشتنی برای کودک شماست که همچنین می تواند خوابی راحت را برای کودک شما به ارمغان بیاورد. تختخواب بادی با  طرحی زیبا زینت بخش دکور اتاق فرزند دلبند شماست. 

در مورد ویژگی های ظاهری آن می توان گفت این تخت با طول 180 سانتیمتر و عرض 145 سانتیمتر فضایی کافی برای کودکان را به همراه دارد. ارتفاع تخت به صورت یک لایه و 71 سانتیمتر می باشد. یک عدد پمپ دستی دوبل برای باد کردن آن تعبیه شده است. تشک بادی قرار داده شده در آن به تختخواب بادی متصل نبوده و قابلیت جدا شدن از آن را دارد. وزن تختخواب تنها 4 کیلوگرم بوده و به راحتی حتی توسط خود کودک قابل حمل و نقل می باشد. 

تخت بادی یکنفره دو رنگ بالش دار

این تختخواب بادی همراه خود بالش بادی نیز داشته و بالش آن امکان باد شدن به صورت جدا از تختخواب بادی را دارد. این تختخواب که محصول سال 2014 این شرکت می باشد با ابعاد و وزن مناسب به راحتی قابلیت نقل و انتقال داشته و شما می توانید در منزل، محل کار و یا حتی هنگام رفتن به مسافرت از آن استفاده کنید. پس از خالی کردن باد تخخواب بادی می توانید آن را جمع کرده و بسته بندی کرده و به راحتی حمل نمایید. چرا که این محصول در حالت بسته بندی تنها 5.5 کیلوگرم وزن دارد. 

تختخواب بادی برای استفاده یک نفره طراحی شده و تحمل وزن 136 کیلوگرم را دارد. توصیه می شود از قرار دادن بیش از این وزن بر روی تختخواب بادی خودداری کنید زیرا باعث دفورمه شدن و کاهش طول عمر آن می شود. طول تخت 191 و عرض آن 99 سانتی متر می باشد. تختخواب بادی هنگام بسته بندی به ابعاد 44*35*18 در می آید که کمترین فضای ممکن را اشغال می کند. 

تخت بادی دو نفره الیافدار رویه کرم

ساختار داخلی تختخواب بادی الیافدار از الیاف پلی استر تشکیل شده است. استفاده از این الیاف علاوه بر استحکام تختخواب بادی منجر به راحتی آن می شود. 

مشخصات ظاهری این تخت اینگونه است: تختخواب بادی با طول 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر فضای کافی را برای استراحت شما فراهم می کند. ارتفاع این تخت 41 سانتی متر می باشد. وزن تختخواب بادی تنها 7.5 کیلوگرم بوده و به راحتی قابل حمل و نقل می باشد. تختواب بادی به دلیل طراحی با کیفیت آن توانایی تحمل 275 کیلوگرم وزن را دارد. پر و خالی شدن تختخواب بادی توسط پمپ برقی در 4 دقیقه اتفاق می افتد. شما می توانید از پمپ مذکور برای خالی کردن آن هم بهره ببرید. جنس تختخواب بادی از پی وی سی انتخاب شده که بسیار محکم و قابل شستشو می باشد. در حالی که جنس رویه آن از جیر ضد عرق انتخاب شده که راحتی هر چه بیشتر شما را به همراه داشته باشد. 

تخت بادی یکنفره فانتزی

تختخواب بادی فانتزی با طراحی شیک و بسیار زیبایی که دارد انتخابی مناسب برای نوجوانان و جوانان می باشد. این تختخواب بادی با خاصیت طبی که دارد خوابی راحت و آسوده را به شما هدیه می دهد. کم حجم و راحت بوده و با ساختاری محکم و بسیار زیبا ساخته شده است. 

برخی از ویژگی های ظاهری تختخواب بادی شامل موارد زیر می باشد: این تخت به صورت سه لایه ساخته شده که راحتی آن را تضمین می کند. همچنین توانایی تحمل تا 120 کیلوگرم وزن را دارد. وزن بسته بندی آن فقط 6.5 کیلوگرم می باشد. طول تختخواب بادی 191 سانتی متر و عرض آن 99 سانتی متر می باشد. ارتفاع سه لایه آن با هم فقط 47 سانتی متر است. به همراه این تخت بالشی متصل به آن قرار داده شده است که هنگام خواب سر را در وضع مناسبی قرار داده و مانع گردن درد می شود.